nova hracka

Sobota Červen 11 15:26:34 CEST 2011

Problém bude nejspíš v tom řízení. Kompenzaci kroutícího momentu aby se
to celé neroztočilo, budou nejspíš dělat ta křídla. Pak udržení polohy
když foukne vítr, nejspíš tam bude nějaký řídící systém se spoustou
čidel a na tom bude spočívat úspěch celého řešení. Něco jako řízení
vozítka Segway. Samosřejmě problém bude doba provozu na jedno nabití.
Pokud vím, modeláři lítali tak 10 minut, třeba dnes už o něco déle.
Tohle je vlastně vrtulník, ta spotřeba tam bude ještě větší.
Anděl