Ako na displej ?
Pavel Hudeček
edizon na seznam.cz
Pátek Červen 10 17:13:22 CEST 2011
Podstata tohoto fígle je, že v rámci multiplexu nemusíte rozhodovat, takže
trvá vždy stejně dlouho. Prostě jen stále dokola házíte na jeden port
hodnoty z jednoho pole a na druhý hodnoty z druhého (pokud máte společné
konce displejů na DPS do procesoru zavedeny v jiném pořadí) a nakonec
uděláte inkrement indexu a AND s 3.
Druhá věc je, že multiplex nemusí trvat stále stejně, ale všeho moc škodí,
takže pro dlouhé délky impulzů bude nutné při jejich časování multiplexovat.
Takže bych pro dlouhé časy dal jinou celou smyčku, než pro krátké. V prátké
verzi se bude multiplexovat vždy po impulzu a ve dlouhé např. po přetečení
osmibitové části času.
PH
From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
>2. Nevýznamné nuly "zhasínat" hned po převodu z čísel, který se provede jen
>při aktualizaci hodnoty, zcela nezávisle na zobrazování. K zobrazování
>používat hotové pole v paměti, kde už je přímo co má/nemá svítit.
Samotné zhasínanie nevýznamných núl nezaberie príliš času. Problém je v
tom, že na jednotlivých čísliciach sa musí multiplex na nejakú
milisekundu zastaviť, aby to oko postrehlo a to práve zdržuje.
>2 praktikovat i při 1
Další informace o konferenci Hw-list