Ako na displej ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 10 17:13:22 CEST 2011


Podstata tohoto fígle je, že v rámci multiplexu nemusíte rozhodovat, takže 
trvá vždy stejně dlouho. Prostě jen stále dokola házíte na jeden port 
hodnoty z jednoho pole a na druhý hodnoty z druhého (pokud máte společné 
konce displejů na DPS do procesoru zavedeny v jiném pořadí) a nakonec 
uděláte inkrement indexu a AND s 3.

Druhá věc je, že multiplex nemusí trvat stále stejně, ale všeho moc škodí, 
takže pro dlouhé délky impulzů bude nutné při jejich časování multiplexovat. 
Takže bych pro dlouhé časy dal jinou celou smyčku, než pro krátké. V prátké 
verzi se bude multiplexovat vždy po impulzu a ve dlouhé např. po přetečení 
osmibitové části času.

PH

From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
>2. Nevýznamné nuly "zhasínat" hned po převodu z čísel, který se provede jen
>při aktualizaci hodnoty, zcela nezávisle na zobrazování. K zobrazování
>používat hotové pole v paměti, kde už je přímo co má/nemá svítit.

Samotné zhasínanie nevýznamných núl nezaberie príliš času. Problém je v
tom, že na jednotlivých čísliciach sa musí multiplex na nejakú
milisekundu zastaviť, aby to oko postrehlo a to práve zdržuje.

>2 praktikovat i při 1 



Další informace o konferenci Hw-list