Spousteni SW

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Červen 10 12:37:24 CEST 2011

	Jednou jsme někde použili tohle http://www.kalab.com/freeware/cron/cron.htm, když jsem potřebovali spouštět z Windows každých pár minut FTP přenos a nechtělo se nám zakládat padesát úloh. Je to starý dobrý klasický cron, zase nemá ty fičury jako "spustit při přihlášení" nebo "když se to nepovede teď, zkus to za pozdějc znova".

	Aleš Zíka
	http://results.cz