[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Pátek Červen 10 11:31:56 CEST 2011

2011/6/10 Karel Minarčík <karel.minarcik na gmail.com>:
> Plech registracni znacky je tenky, prisroubovani nepomuze, musel by jste dat
> okolo sroubu velke podlozky a to by Vam asi u dopravaku neproslo.

Tak já tam mám šrouby s trošku větší hlavou, ale podle návodu k
montáži "šrouby nesmí narušit čitelnost značky", což nenarušily (IMHO
teda) a předpokládám, že zloděj si vybere snadnější kořist a v ulici
má většina aut značky v rámečkách.

No a jestli mi to přecejen ukradnou i přes ty šrouby, tak příště už to
přinejtuju, jako to dělají v San Marinu (tam se značky kradou jako
suvenýr, proto jsou všechny přinejtovaný):

http://cache.virtualtourist.com/5049835-The_car-San_Marino.jpg

Pavel Kadečka