[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Pátek Červen 10 11:18:26 CEST 2011

2011/6/10 V P <vvitty01 na seznam.cz>:
> Ale jo :-) A jednou zrovna kdyz mi propadla technicka :-)

Propadlá technická, to je prevít... brácha před pár lety jezdil asi
tři měsíce s propadlou a všimnul si toho jen náhodou, když jsem se
zmínil, že jsem tam právě byl. On je vůbec expert, třeba zjistil, že
jezdil po Slovensku bez dokladů, protože je měl v druhejch kalhotech,
než měl na sobě ;)

Ale ono i s návštěvou STK je spojeno plno veselých historek, třeba
když technik otevře kapotu a vyběhne z motoru myš nebo tam člověk
přijede a ve vratech mu upadne výfuk...

Pavel Kadečka