Nove PIC

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 10 11:07:24 CEST 2011

No tak s tymito som sa ani nemohol stretnut, pretoze nepouzivam C18PRO
od HiTechu a ICD2 tiez nie, resp. uz je to nejaky ten rok, co som ho
prestal pouzivat, skoda.

Mimochodom, aky ma byt vysledok bitoveho posunu vpravo na signed
cisle? Mna osobne by ani nenapadlo posuvat signed cislo, lebo som si
nie celkom isty, co by som mal ocakavat, vid napr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bitwise_operation#Shifts_in_C.2C_C.2B.2B.2C_C.23

J.S.