Dotaz k proclívání

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červen 9 22:25:59 CEST 2011

Tak ho nezaplatit s odkazem na to, že měli DOSTATEČNĚ VČAS informace o
skutečné ceně...

Mně se ještě pře 1.4 stalo že mi vyměřili DPH (zásilka na 150 EUR) a
poslali mi balík + celní papíry domů.

Přebírala to manželka a pošťák jí natvrdo řekl že musí na místě vybrat
DPH na složenku (takže + 50 Kč) a ještě těch slavných asi 96 Kč za celní
služby.

Strašně mně to nakrklo, protože to složenkou nebylo nutné vůbec platit -
celní výměr jasně říkal buď převodem na účet a nebo složenkou. Takže
vyhozených 50 Kč.

Ale dost jsem se pobavil, když pošťák po pár dnech přišel, vrátil 96 Kč
s tím že je nemá jak poslat na poštu 120 a ať si to vyřídíme sami...

V tu chvíli bych ho nejradši nakopal do specifických partií...

	S.