RF-modul vyber

Dalibor Honza dalibor.honza na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 15:21:29 CEST 2011

Před časem jsem hledal vhodné moduly ke komunikaci rozhodoval jsem se mezi
zigbee a RF a ač jsem danou aplikaci ještě nerealizoval hodně se mi líbili
tyto RF moduly:
http://pandatron.cz/?1536&komunikacni_moduly_rfm12b

za velice příjemnou cenu: http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?oddil=19

Mějte se DH