[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Čtvrtek Červen 9 09:08:51 CEST 2011

2011/6/9 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>:
> Před lety při přeregistraci jsem si za bílého dne na náměstí odšrouboval z
> auta značky, šel pro nové, ty tam přidělal a nikoho to nevzrušovalo.
> Servisák mě nedávno ale značky z ničeho nic přinýtoval, to mě trochu
> naštvalo protože ty nýty jsou úplně kravský, ale že prý mám mít auto i za
> jízdy zamčené, jinak mi tam někdo na semaforu vleze. Koukám že to udělal
> naprosto oprávněně, netušil jsem, že sběrači kovů jdou i po značkách.

Sběrači kovů těžko, sice je to hliník, ale nepatrný množství,
zoxidovanej a barvenej, to by museli očesat celou ulici a s károu
plnou značek by a) byli nápadný jak sáňky v létě a b) by je mohli v
kovošrotu vyhodit nebo rovnou na ně zavolat policii (na druhou stranu,
když se ztratily i ty mosazný jmenovky z památníku...).

Pavel Kadečka