[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 9 08:35:43 CEST 2011

Tak to si dovolil dost. Je to tam samá kamera a pokud vím tak i s vyšším
rozlišením a přiblížením.
Měl jsem možnost si je vyzkoušet na Fire & Security Days.
Městský to tam objíždějí skoro porád dokolečka.
Jednou jsme natáčeli v knihovně ( bylo to i pod záštitou magistrátu) a
domluvili jsme se s měšťákama, že tam můžeme parkovat.
Při střídání směny si to zřejmě neřekli a už jsme měli lísteček ale vyřešilo
se to bez problémů.

Jindra Polívka

Já jsem si značku přišrouboval po zážitku z Mariánského náměstí před
městskou knihovnou, kde se mi pokoušel jakýzi zmrdík vzít značku během
dne, klidně před lidmi, tj. i přede mnou. Málem mi z toho vypadly zuby
na chodník. Kdybych vyšel později, tak bych neměl minimálně jednu značku.

Pavel Krafčík