Otazka k Altium

Jozo svk421 na zoznam.sk
Čtvrtek Červen 9 08:25:43 CEST 2011

Zdravim, dost ludi tu pouziva altium designer 9, tak skusim
zaciatocnicku otazku. Dosial som pouzival starucky Protel 99. Par rokov
ale kolegovia robia na novom systeme a dnes som zacal ozivovat dosku,
ktoru mi v nom kreslili. Hned na zaciatku ma zarazilo, ze nazvy netov na
plosaku vidim az ked je extremne zvacseny. Prikladam 2 obrazky - mensi z
protelu, vacsi z altia. Nechce sa mi verit, ze v AD potrebujem
trojnasobne vacsi zoom, aby som ich videl. Zvlast ked popisuju aj kazdy
segment spojov. Da sa niekde nastavit mensi font, alebo cosi take?

j.