spravne dimenzovani triaku a uprava 115V US -> 230V EU

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Středa Červen 8 08:50:24 CEST 2011

Ta spirala ma stejny odpor jako ostatni dve sekce a opticky taky
vypada v poradku. Myslim ze to chytla ta pojistka a spirala prezila.

Odruseni u triaku kupodivu neni, i kdyz misto na seriovoy RC obvod
paralelne k A1/A2 na desce je.

Jediny spravne dimenzovany triak je tedy na 800V ? Protoze bezne je
spicka-spicka 630V a to uz je preci pres 600V verzi. Je to tak?
(samozrejme s ohledem na spinany proud a Ig...)

Ondrej Tesar