lacne male cerpadla/elmag ventily na vodu

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Červen 7 20:47:39 CEST 2011

Zdravim.

Nehovorim, ze je to take ekonomicke ako samodomo riesenia, ale podobne
pripady som riesil sadou od Gardeny niekde z bau*, s pridavnymi
digitalnymi spinacimi hodinami, ktore vyriesili hendikep "tupeho"
casovaca s pevnou, asi minutovou konstantou viacnasobnym zapinanim
v priebehu vhodneho zasoveho okna na zalievanie.

Z druhej strany je to velmi rychle, v sade je 10 L nadoba, rurky,
koliky a 3 rozvody.

Lubos