OT: Linux a vzdalena plocha

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Červen 7 15:42:49 CEST 2011

provozujeme VMware už asi třetí rok a nemáme problémy. Samba jede jako o
život, webové aplikace také a jsou to pravěké instalace, které byly
zvirtualizované ze starých serverů. Mailový server je čistá instalace
Centosu a také běží výborně. Je fakt, že nám nedoporučovali
virtualizovat databázové servery, že na virtuálních filesystémech neběží
dost rychle, tak jsme to neudělali. Já ve VMwaru vidím jen samá pozitiva
a jistoty. Jen nejsem schopný porovnat virtuální linuxové servery se
servery MS, protože máme jen 2 MS servery a ty mají svůj vlastní HW.

Pavel Krafčík