OT: Linux a vzdalena plocha

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 7 14:49:56 CEST 2011

On Tue, 7 Jun 2011, RV wrote:

> Virtualizace bezi primo na tom nastroji uvnitr CentOSu - tusim Xen. Musim se
> kouknout zda neexistuje nejaky virtual manazer pro win. Na linuxu jak jsem to
> pochopil je mozne si tu spravu virtualu pripojit vzdalene.

Aha, tak to klient pro win asi nebude. Co jsem videl tak doporucuji na
Win spsustit X server Xming a prihlasovat se pomoci ssh a pak spustit tu
grafickou aplikaci .

Jednou jsem to zkousel a funguje to - pres ssh se protuneluje ta Xsession
a okno se otevre pod Xming primo na win stanici. Ale ja ke sprave grafiku
moc nepotrebuju jen na ty virtualy a tam mam vmware klienta.