Chiptuning Box

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Červen 7 13:17:26 CEST 2011

To mate zmerene? Da se u nas overit vykon motoru?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "quasimodo" <quasimodoq na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 07, 2011 12:56 PM
Subject: Re: Chiptuning Box

ja mam precipovanou omegu 2,5TD a dostal jsem se z 96kW na 124kW. A znat
je to poradne, hlavne tahne od spodu, coz je u techto motoru problem,
spotreba zustala prakticky stejna. kazdopadne nemam nejakou takovou
krabicku,ale primo vymenenou eeprom v RJ. prodava to u nas nejaky kolik
mam pocit ze zdaru za 1200,- i s postou.
http://viewitem.eim.ebay.cz/OPEL-VAUXHALL-OMEGA-25TD--Chiptuning-Performance-CHIP/320688556120/item

S pozdravem

quasimodo

ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6186 (20110607)