OT: Linux a vzdalena plocha

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 7 11:09:32 CEST 2011

ESXi je zatim prilis velky kalibr - na tom nam ted pobezi komplet cele
produkcni centrum - zrovna jsem sepisoval dokumenty k tomu aby jsme
mohli zacit standalone servery mohli preklapet na testy.

Tohle jsou jsou nase dva Delly T300, ktere mame vedle v serverovne a
pouzivame je jako backup a vyvojove servery - jen pro nas kancl.

Ta virtualizace na CentOSu je jak se zda pomerne vychytana - bezi to
naprosto transparentne - neni to jako virtualbox vazane na aktivni
sejsnu uzivatele.

Duvodem proc se tlacim do Centosu jsou licencni omezeni na virtualy pod
MS Windows.

Radek Vicek