OT: Linux a vzdalena plocha

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 7 10:46:12 CEST 2011

Jenom k zamyšlení, možná se to k tomuto účelu nehodí, ale třeba jo. Co
nainstalovat jako host VMware ESXi a nad ním provozovat všechny servery
virtuálně? Pak by tam šlo nainstalovat i to Ubuntu, i když v tomto případě k
tomu opravdu není důvod.
Ze zkušenosti vím, že virtualizovat na úrovni normálního host OS dost
výrazně ubírá výkon a ve své podstatě i možnosti. Navíc ESXi lze používat i
v komerční sféře zdarma a pokud by free verze nestačila, dá se dokoupit
vyhovující licence.