OT: Linux a vzdalena plocha

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 7 09:09:52 CEST 2011

Zdravim,

snazim se prevest nase vyvojove aplikacni servery prevest na linux a vse
ostatni provozovat na tomto OS na virtualnich strojich.

Kupodivu CentOS bez problemu zvladl se na naistalovat i na servery kde
jsem neuspel s Ubuntu (hlavne radice poli a boot z nich) - navic ma
Centos primou vestavenou podporu virtualizace. Takze potud vse ok.

Mam ale problem s pristupem na vzdalenou plochu. Pokud jsem na serveru
odhlasen tak se vzdalene pres VNC na server neprihlasim. Musim se
nejprve fyzicky prihlasit do Xserveru a teprve pak muzu udelagt
prihlaseni na tuto plochu.

Samozrejme umim pracovat pres Putty na konsoli, ale na nektere veci bych
potreboval pristoupit pres GUI.

Nevite jak zaridit aby se mi spustilo vzdalene prihlaseni do GUI?

--
Radek Vicek