Aku z Lidlu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 6 11:24:18 CEST 2011

Zdravim,
  i pomerne solidni nabijecka Shark s tim ma problem, zejmena u starsich sad,
ktere nemaji zcela stejnomerne opotrebene clanky (tato nabijecka nema
balancer). Pak mohou mit nektere clanky jiz zaporne deltaV, ale ponevadz jine
dosud maji kladne, nabijecka to nerozpozna, a ty prebijene clanky pak topi.
  Pouzivam na teto nabijecce kombinaci detekce deltaV a casovani, kdy casovani
nastavim tak, aby ukoncilo nabijeni po 1.5 predpokladane doby nabijeni
(odvozene z kapacity a nabijeciho proudu). Selze-li deltaV, vypne casovac
a baterka se zbytecne netyra prebijenim.
  Zdravi Pavel