Aku z Lidlu

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Pondělí Červen 6 09:38:17 CEST 2011

No, ono je to zrejme dle samolepky i kapacity. Proto cekam na ty "prave".

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Koder Petr
Sent: Monday, June 06, 2011 9:25 AM
To: 'HW-news'
Subject: OT: Aku z Lidlu

Zdravim konferu,
Podle vseho je tu dost lidi, kteri vyuzivaji akce v Lidlu.
Ted jsou v aktualni akci akumulatory (AAA, AA, C, D).
Pri predchozi akci jsem si tam koupil akumulatory s nizkym samovybijenim. Ty pracuji perfektne. Takze i ted jsem tak nejak automaticky nabral nekolik baleni. Proc to pisu... Predchozi varka byla dodana v "nabitem" stavu, podobne jako je tomu u ostatnich aku s nizkym samovybijenim, a zminka o tom byla jak na akumulatoru, tak na blistru. Ty dnesni jsou vybite (kolem 1V) a na obalu neni o nizkem samovybijeni ani zminka (v letaku na internetu ano). V rychlosti se vyzkouset nedaji, takze uvidime casem. Ale chtel jsem pripadne varovat, ze nejsou stejne, jako ty predchozi.

Petr