OT - solidnost autobazaru

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 6 09:32:45 CEST 2011

> S tim nesouhlasim. V bazarech jsou i slusna auta. To minule, nez mi
> ho ukradli, bylo opravdu hezke a za mesic pouzivani jsem na nem
> neodhalil (ani muj znamy servisak, ktery mi na nem delal rozvody) nic
> skryteho, co by bazar nejak zatajil nebo maskoval. Chce to jen tomu
> venovat cas a usili, a jak je videt, preferovat osobni navstevy v
> blizkych bazarech pred nakupem po netu.

Ano, jsou. Z bazaru - ovšem "značkového", neboli oddělení použitých vozů
v autosalónu, mám Octavii 1.8 Turbo, letos jí bude 10 let. V době koupě
byla tři roky stará, vzhledově a funkčně jako nová, nejspíš ani neměla
přetočené kilometry. Dodnes naprostá spokojenost.

Ovšem není to běžné - standardem jsou skutečně lži a podvody. Blíže viz
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004081502 a řada dalších
článků na tom serveru na toto téma. Chce to hodně hledat a jezdit a
rozhodně nebrat první nabízené (nebo i osobně vyhlédnuté) auto.

> A kupovat nove auto? Vzhledem k tomu, kam padne cena uz v momente
> podepsani kupni smlouvy, a pak rekneme do roka uzivani, to muze
> udelat snad jen blazen (nemluvim ted o firmach, kde se takova
> investice odepise). To uz je snad efektivnejsi si za stejne penize
> koupit dve bazarova a jedno mit jen na soucastky.

Opět souhlas. Týká se ale i živnostníků, kteří nejezdí zrovna každý den.
Horší investice je už jen koupit nový počítač (nedej Bože televizi apod.).

---
Jirka