OT - solidnost autobazaru

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Červen 5 19:07:43 CEST 2011

Zdravim,
rano me z postele vytahnul kolega, ze v autobazaru u Zdaru nad Sazavou maji
za solidni cenu jeho vysneny Peugeot 308SW 1,6diesel, abych ho tam zavezl.
Je to skoro 300km, ale cozpak, dobry kolega, vstal jsem a jel.

Prijedeme do velkeho pekneho autobazaru, najdeme vysneny predmet ... pekny,
cisty, zachovaly, na tu cenu cca 130 tisic a ty roky ... slusny.

Ale ?
Kuk na predni okno  .. jedna cocka po kameni jako petikorona, druha cocka
jako petikoruna + dalsi dublik.
Prisel prodejce, ptame se, zda to je v poradku, proc na inzeratu neni ic o
tom napsane, proc v telefonu kolegu informoval, ze auto je v poradku, s
technickou pred nekolika dny ?

Odpoved: Vzdyt to je v poradku, to je bezne, vy si auto pojistite a pak si
nahlasite skodu a oni Vam okno zacvaknou. To se tak dela bezne, to tu ma 80%
aut ,  ..

Na dotaz, zda tak to proslo technickou odpovedel  ... ano, to je v poradku,
technickou mate platnou ...

Byl jsem jak v Jirikove videni co je dnes mozne. Podle mne by nam musel
prvni policajt technicak roztrhat. Prodejce nam primo rikal jak udelat
pojistny podvod, ..
A to, ze na zaklade telefonu z nim jsme ujeli 600km ? nevadi

Po teto zkusenosti se ani nedokazu zlobit na kolegu, ze me vytahnul v nedeli
v 9,30 z postele

..... jenom tak povzdechnuti pri nedeli  ...

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862