Chiptuning Box

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Červen 5 17:50:51 CEST 2011

Ne, zvysovani vykonu tuningem ridici jednotky podfuk neni (nevim jak konkretne to zarizeni, ktere bylo odkazovane). Muj servisak mi rikal, ze se da jit az ke 150% zakladniho vykonu daneho motoru. Pokud mate nejaky typ auta, ktery je ve stejne variante motoru nabizen s nekolika ruznymi vykony, pak je to delane prave takhle.

Paradoxne se zvysenim vykonu u dieselovych motoru (u benzinu nevim) dokonce i malinko klesne spotreba (radove v desetinach litru). Je to dane prave tim, ze se zvetsi kroutici moment, takze motor muzete "brumlat" na nizkych otackach (posouva se hranice nutnosti podrazeni), a tam ma spotrebu o neco mensi.
Jedine co tim trpi je zivotnost motoru, ale z nekolika stran jsem slysel, ze pokud se tuning neprezene do nejakych extremu, motor v pohode zivotnost zbytku auta stale jeste prezije.

Jakub Serych