OT: hadanka na vikend // so mnou

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Sobota Červen 4 23:19:14 CEST 2011

Ja som tiez pochopil oba vyznamy v podstate naraz.
Upozornil som na ten fakt dvojzmyselnosti preto lebo velmi vela hadaniek
je o spravnom pochopeni zadania
tak aby bolo  riesitelne.  (netvrdim ze ine pochopenie zadania
riesitelne nie je). Ako mala byt ale polozena otazka
a ci to je alebo nie je chytak som uz nerozoberal.

PA