Pro zajimavost LM2675 Adj. za 1.3$

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Červen 4 16:50:29 CEST 2011

> Pred casem jsem zde shanel DC/DC menic za rozumne penize, dnes mi dorazila nabidka od cinskeho distributora
>
> LM2675M-ADJ SOP8   pri 100ks  1,31US$ tedy cca 23 Kc/ks , Farnell to same pri 100ks 52.64 CZK , TME 51.884.
> Podle oficialniho ceniku dodava primo National 1000ks tohoto obvodu za 1.68$.
> :-)

Ale jistě...tedy pokud nedopadnete tak, jako já před časem, kdy
ATmega103 jedině v PRC jednak vůbec byly k mání, druhak za přijatelnou
cenu, ovšem...

To "ovšem" spočívalo v tom, že obvod dělal všechno možné, jen se
nechoval jako běžná ATmega103. Pouzdro bylo kdovíproč přetřeno tepelně
neodolnou barvou - to jsem zjistil až při demontáži z PCB horkovzduchem
(na první pohled to u dodaných obvodů nebylo vidět)... Pod barvou nebylo
viditelné jiné značení, jak jsem očekával - tedy pokud nebylo předtím
přebroušeno, to jsem už nějak neřešil.

Pikantní je, že mi od dotyčného dodavatele dodnes chodí nabídky - že by
nevěděl, co konkrétně prodává?

---
Jirka