Re: UV LED ve fotovoltaickem rezimu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 4 16:01:03 CEST 2011

Děkuji. Zdá se, že toho UV je hodně málo.

Mému počátečnímu dotazu předcházelo měření se zelenou, bílou a modrou LED, kteráž jsem provedl nedlouho před tím, než se slunce schovalo za obzor. I za těchto podmínek dávala modrá něco málo přes 2,0 V, bílá o něco méně a zelená něco kolem 1 V. Zkratové proudy si již nepamatuji, jen to, že ze zelené byl největší, modré o něco méně a bílá dávala skoro zanedbatelný (což odpovídá tomu, že modré světlo zlikvidoval luminofor a větší délky modrý čip nebere).

PH