Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 3 10:49:02 CEST 2011

no prave proto me dost prekvapilo, ze se tady nekteri pohorsuji nad tim,
ze povazuji za realne usetrit 25% energie - tedy nemusim resit cim ji
vyrobim

a stejne tak jsi napsal proc se to nedeje - protoze je energie levna (z
toho pohledu, ze ji (ropu/plyn) nemusime vyrabet - naklady jsou jen na
tezbu, zpracovani a dopravu)

Radek Vicek