Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Červen 3 10:16:43 CEST 2011

Nejsem si uplne jisty, jestli pri dvoumesicni vytrvale zime s -10stC a
min prece jen neni potreba zatopit - mame celkem izolovany barak a 2
prepravky dreva denne spalim abych uvnitr udrzel 21-24st (nebo briket)...
Ty administrativni budovy plne zbytecnych lidi a uredniku, to je IMHO
hotove nestesti, ale to uz je dano vseobecnym narustem byrokracie,
uvidime, jak dlouho to vydrzi.