OT Kam nahlasit ukradene auto?

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pátek Červen 3 09:23:22 CEST 2011

Diky za popis. Ted se zkousim ten TK-102, bohuzel spolehlivost je
takova vselijaka. Asi mam smulu na spatny kus. Treba tvar souradnic
jde prepnout na verzi pro google maps, ale uz nejde prepnout zpet
jinak, nez resetem do defaultu. Alarm poklesu napeti taky nic
neposlal. Monitor mode napoprve nefungoval, po jednom default resetu a
znovu nastaveni uz jo.

Dobrou zkusenost mam s timto:
http://alarm-anno.cz/alarmy-do-auta/autoalarmy/gsm-gps-alarm/gps-lokalizator-gps-loc.htm
funguje naprosto korektne. Stara verze se akorat obcas spletla a kdyz
pozice GPS pri stani a spatnem signalu "ustrelila" v mziku o nekolik
desitek metru, vyhlasil poplach na pohyb. Coz predpokladam ze v nove
verzi bude opraveno. Hlavni vyhoda je ta, ze pri vypnutem zapalovani
automaticky zapina gps detekci pohybu, coz ty cinske delaji jen na
pozadani smskou - coz je trochu neprakticke delat po kazdem opusteni
auta. Ovladat rele take umi, i kdyz jsem to nepouzival.

Ondrej Tesar