Re: Solarni energetika

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 22:03:36 CEST 2011

Když jsem před nějakým časem četl ten dále odkazovaný článek od p. Wagnera, tak mě při zmínce o akumulaci do roztavených solí napadlo něco ve stylu "konečně někdo udělal to, co už mě napadlo dávno, ale na rozdíl ode mně dořešil detaily, resp. hlavně našel tu správnou sůl", Když jsem ovšem dočetl ke kombinaci dusičnan amonný s olejem, pomyslel jsem si cosi o tom, že to s těmi detaily asi zas tak horké nebude a je jen otázkou času, kdy se tyto dvě složky smíchají a vytvoří známou, levnou výbušninu DAP (dusičnan amonný+palivo) a to vše někde kolem zápalné teploty:-)

PH