OT: LHC na víkend

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 2 20:10:10 CEST 2011

Zdravim,
  nu zda se, ze operatorka je super a cele LHC taky, ale co je to platne,
kdyz ze SPS leze kazdy train jiny, vidim to i ja na tech verejnych kukatkach
a co teprve musite videt vy tam :-). Uz druhy fill byl dumpnut pro nekvalitni
beam. Asi by ty predurychlovace taky snesly trosku vice pece, kdyz na nich
zavisi beh LHC... Nebo uz jsou proste tak stare, ze nezvladaji ? Vim, ze to
nejsou zadne horke novinky...
  Zdravi Pavel