Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Červen 2 17:15:41 CEST 2011

Dne 2.6.2011 16:16, RV napsal(a):
> Pred 100 lety by to same rekli o benzinu. Mimochodem vite co je DENOX?
> To je soucasnost a jak se zda tak to problem nikomu nedela (aspon
> automobilky to do aut davaji nebo zacnou - osobaky).
>
> Radek Vicek

Ještě jsem zapomněl na DeNOx.
Jestli myslíme totéž, tak DeNOx je něco, co do výfukového systému u aut
vstřikuje močovinu (AdBlue), aby se snížil obsah NOx ve výfukových
plynech a emise tak vyhověly zákonným požadavkům.

Avšak poctivě přiznávám, že ačkoli problematika snižování emisí u aut
není zrovna moje parketa, tak souvislost snižování emisí oxidu dusíku s
uzavřením JE v Německu, potažmo s použitím vodíku v palivových článcích
pro pohon automobilů, mi tak nějak uniká.

JF