Dotaz k proclívání

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 16:49:35 CEST 2011

RV tu posílal návod jak na ně vyzrát, aplikoval jsem to u každé zásilky co
šla z mimo EU a ještě po mně nic nechtěli. Vytisknu na linuxu do PDFka
transakci z paypalu a pošlu to jako přílohu tohoto mailu:

Komu: sklad.praha120 na cpost.cz
Předmět: Zasilka ze zahranici - napajeci adaptery 2ks

Dobry den,

vzhledem ke zmenam k 1.4.2011 v celnim rizeni Vam zasilam DOSTATECNE
VCAS doklady z platebniho systemu Paypal, kterym jsem zasilku platil,
tak aby v okamziku rozhodovani o propusteni do volneho obehu nevznikly
pochybnosti o cene zasilky a nebylo nutne je umistovat do celniho
skladu a pro me nevznikla povinnost platit sazby uctovane CP za SCP.

Pokud budete argumentovat tim, ze nemate zatim ID zasilky nebot jeste
nedorazila do CR tak jsem nikde v zakone nenasel, ze by bylo neco
takoveho bylo vyzadovano. Doklady o platbe jsem Vam dodal. Jak
provedete sparovani se zasilkou necham na Vasi uvaze.

Zdravi XYZ

----- Původní zpráva -----
Od: "Kosta" <info na mcu.cz>

mám skromný dotaz - došel mi balíček od DX s dvěma drobnostma v celkové
ceně 14.8 $. Na kopii obálky je tato cena uvedena včetně toho o co se
jedná - ČP mi tu kopii zaslala. Nemám problém vytisknou detail transakce
z PayPalu, nemám problém podepsat plnou moc, oskenovat ji a poslat.
Dokonce ani nemám problém zaplatit ten poplatek za zpracování. Jen mě to
prostě sere. Zároveň s tímhle dopisem mi totiž došla druhá zásilka opět