Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 16:21:05 CEST 2011

 2.6.2011, 16:10:37

I kdyz Temelin nebouchne, koukat na chladici veze  neni nic pekneho.
Koukat na pole vetrniku a byt obtezovan jejich hlukem taky neni nic
pekneho. Byt obtezovan hlukem a exhalacemi z dalnice taky neni nic
pekneho. Pokud by Temelin skutecne bouchnul, bylo by to jiste daleko horsi.
Skoro vsechno, co clovek dela ma nejake negativni dopady, v pripade
havariji nasobne vetsi.
Je tedy nutne, vecne a bez fanatizmu posuzovat jednotliva rizika a
pokud to jde, tomu nejhorsimu se vyhnou.
Jenze tohle se zrovna moc nedeje, znakem dnesni doby je vyvolavani
nejruznejsich hysteriji bez jakekoliv alespon trochu vecne
argumentace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz