Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 2 15:02:50 CEST 2011

ale tak to byl jen priklad...treba jsou jine moznosti jak do nejake
chemikalie efektivne ulejt energii..chemicke reakce maji vetsinou
pomerne slusnou ucinnost

co se tyka tech vybuchu...myslim, ze to tady prehanite

problem jadra neni v tom, ze to nekoho zabije...to je stejne jako
veskere jine cinnosti a energie
problem je IMHO v tom, ze ten bordel zustane na celkem velke plose
hoooodne dlouho

bydlim 30km od Temelina (vetsinou po vetru) - jsem pomerne silny
zastance jadra, ale na druhou stranu si nedelam iluze, ze se muze neco
totalne posrat i pres veskera zabezpeceni a pak bude co?

kde budu bydlet? a se mnou cca dalsich 150k lidi? to si me vezmete na
byt? a co budu delat? a kde? a hlavne budu mit jistotu ze se do konce
zivota uz domu nepodivam...

P.S. mimochodem se zde par lidi rozcilovalo, ze jsem si dovolil vyjadrit
pochybnosti, ze naklady na Fukusimu zaplati Tepco jako provozovatel
(soukromy subjekt) a ze to stejne zaplati danovi poplatnici - nedavno
ohlasilo Tepco, ze je ve poprve za historii ve ztrate (neprovozuje jen
Fukusimu)...to co jsem ocekaval se jak se zda brzo dostavi

Radek Vicek