OT - Aktualne posta a cizina

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červen 2 12:51:44 CEST 2011

Ahoj,

dnes jsem zase zuřil a nadával a zjišťoval. Na info lince mi chlápek
řekl, že prý tam mají dnes 9 tisíc balíků. Včera mi celník říkal 20
tisíc. Tak buď má někdo špatné informace, nebo někdo z nich kecá.

A v každém případě mi říkal, že prý do konce týdne určitě bude moje
zásilka zpracovaná. Prý do neděle. Tak zase platí, že buď se mě chtěl
zbavit ve smyslu "slibem nezarmoutíš", a nebo třeba má nějaké interní
informace. Spíš si ale myslím, že první možnost je pravdivější.

Další zajímavost. Na webu měli v okamžiku přijetí zásilky nepravdivou
informaci "Zásilka předána k celnímu řízení" a ještě včera se text
změnil na "Zásilka je ve stavu přípravy k celnímu řízení". Tedy stav
se nezměnil, ale text se změnil v systému, protože lidi volali
celníkům a přitom to je na hromadě ve skladu.

A poslední zajímavost, na kterou jsem náhodně narazil:

http://www.odboryceskeposty.cz/index.php?action=news&id=256

PS: A nedělejte z toho flame, tohle jsou myslím zajímavé informace pro
většinu z vás, kteří si často něco posíláte, tak ať se to zase
nezvrhne...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601