Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 11:41:01 CEST 2011

Ja bych rekl, ze bude, kdyz na sibiri do ropovodu nalejete 1l ropy tak vam v Litvinove vytece 1l ropy, kdyz do dratu na sibiri nalejete 1kWh tak budete rad, kdyz v litvinove rozsvitite LED zarovku :-)
Ropovodem druzba propracite rocne 9 milionu tun ropy
Podobnou energii v eletrice ze sibire nedovazete, protoze eletricke ztraty a dlouhe el. vedeni  na hladine MV proste postavit neumime.

J.