Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:39:55 CEST 2011

Kamarad zvazuje nechat si patentovat energeticke turbo plole, je to pry blbe a zelene tak by se to mohlo prosadit.
Na poli se pestuje repka nad repkou jsou na stojanech FV panely a po obvodu pole roste japonsky topol.
Ze je to nesmysl a na repklu nebude pres panely svitit, je pry jedno dulezite je, ze energeticky prinos repky a FV se scita, cimz to na papire vypada zelene a lze cerpat dvoji az troji dotace.

J.