[OT] ceny nejen energii v Cine - kam se zeneme my a EU?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:10:13 CEST 2011

 2.6.2011, 10:04:17

V cine je udajne dotovana cena benzinu a nafty, takze plyn by mohl byt
taktez. V nejmenovane africke zemi, kam zrovna pomoci stihacek
intenzivne vyvazime humanismus a demokracii byla cena za litr benzinu
necele 2kc. K tomu byt zdarma a prispevek na obzivu pro ty kteri
nechteji pracovat cca na urovni toho naseho.
Holt deji se na svete veci vseliak prapodivne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz