Jak spočítat Dopplerův posun kmitočtu?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 09:51:38 CEST 2011

To je IMHO naprosto spatna uvaha, ta vlna nestoji ale leti prostorem
rychlosti svetla...
Ja bych rekl, ze stojici auto bude mit frekvenci vysilanou, auto jedouci
rychlosti svetla od zdroje nulovou a pri jinych rychlostech neco mezi
tim  primo umernou rychlosti ve vztahu k rychlosti svetla...