mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Červen 1 15:36:26 CEST 2011

> Mám ručně rozdělený prostor na disku - nic zvláštního, prostě jen systém
> vnořených adresářů, klasická stromová struktura. Ty jsou pojmenované podle
> oborů (témat, atd.), přičemž se samozřejmě směrem dolů pojmenování
> zpřesňuje, resp. je užší či detailnější.
>
> Nepoužívám diakritiku v jakýchkoliv názvech  a snažím se odstranit i
> mezery (nahradit podtržítkem) - kromě zkušenosti ostatních mě k tomu vedla
> i vlastní (chybující zálohování, kopírování apod. při diakritice).

Delam to velice podobne - souborum davam dlouha -self explanatory - jmena.
V ramci snizeni choasu s snazim omezit pocet typu souboru na PDF,  MHT (www
stranky v jednoum souboru - pracuje s nimi krom Exploreru i Opera)  a v
nejhorsim ZIP kde jsou zazipovane ostatni formaty

Moje zkusenost s dostupnosti informaci na Internetu, je ta, ze stranka zmizi
tesne predtim nez jeji obsah nutne potrebuju a protoze diskova kapacita je
dneska prakticky nekonecna a zadarmo tak radsi stahuju hodne

Zdravi Petr Kubac