OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 1 14:58:32 CEST 2011

> Stezovat si na poste nema moc smysl, oni totiz vubec nebudou chapat o
> cem mluvite, vas to bude vytacet, protoze to budete povazovat za
> provokaci. Verte mi , ty dami na poste fakt nebudou tusit o cem
> mluvite, postak a v sirsi mire urednik, potazmo statni zamestnanec je
> zvlasni forma zivota.

To je zcela přesně, i když zbytečně slušně řečeno. Přesto jsem ale zažil
výjimky - téměř vždy šlo o mladou inteligentní ženu, kde fungovaly i
normální mechanismy domluvy (nemyslím to nijak dvojsmyslně). Jo a musela
být v nějaké alespoň trochu vedoucí, či rozhodovací pozici...

---
Jirka