OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 1 14:25:41 CEST 2011

Ja mam pocit, ze lidi vsude na postach chybi....
zrovna  v pondeli jsem byl  u nas na poste. Bylo 11:30, vzal jsem si
listecek a cekal.
Prede mnou asi 10 lidi, z 8 prepazek funguji pouze 3 a to za ostatnimi
sedi take obsluha ale neco razitkuji a telefonuji. Ve 12:00
uz jsem byl skoro na rade a najednou to prislo: Vymena strazi. Za
prepazkami se to zacalo vexlovat, prihlasovat, pocitat penize atd.
Sledoval jsem to a cely proces vymeny obsluha  trval dalsich 10 minut!
Asi ve 12:15 na me mrklo moje cilo, tak jdu k prepazce.
Ale pani si tam zacala hledat nejake samolepky a srovnavala v takovem
poradaci znamky na dopisy. Asi po minute si vzala oznamovaci listek a
zmizela do
utrob posty. Po dalsich asi 5 minutach se vratila, ze zasilku nemuze
najit a zacala neco datlovat v pocitaci. Po dalsi chvili se zvedla a sla
do skrine vedle prepazky a s usmevem mi nesla zasilku se slovy:
"Vono to bylo větších rozměrů - to jste měl říct" Tak jí povídám, že
jsem to nevedel - ze to mohli napsat na listek. Na to me odpovela, ze to
dorucovatel nevedel, ze je to velke, pte zasilku nemel s sebou, a kdyby
to mel s sebou ,
ze  na listku bude, ze si to mohu vyzvednout az po 16:00 hodine.
Pak po me chtela obcanku, tak povidam, ze ji nemam a podavam pas.Chvili
v nem hledala adresu a kdyz nenasla, tak se me ptala, jestli opravdu
bydlim tam, kde je adresa na baliku.
Tak ji povidam, proc je to tak dulezite, ze kdyz k nam prijde postak, ze
to stejne vzdycky necha doma pokud je tam manzelka nebo  u nejakeho
souseda a obcanku ani jiny doklad nepotrebuje, proc ted jo?
Jenomze to jsem nemel delat, pani se nejak ******* a zvedla telefon a
zacala telefonovat. Pak nekam odesla a dalsich cca 5 minut jsem
cekal....  Pak prisla, opsala cosi z pasu do papiru a podava mi
bezeslov  balik a pas.
Je 12:35 odchazim z posty, pekne nastvanej. Hodina na vyzvednuti baliku
je fakt sila, ovsem nejvic me stve ze s tim nic nenadelam, proste mi na
postu obcas neco prijde, takze jsem donucen jeji sluzby pouzivat :-(

JaKub