Rubidiový normál ( bylo Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor? )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 1 13:55:41 CEST 2011

Tak nakonec to tak opravdu bylo. Proste se to resetovalo, protoze nebylo
dostatecne napajeni. Proto nesla ani konzola.
  Zdroj ( homemade vyroby ze skolnich let ) nedokazal dat ve spicce 2,2A
a omezoval. Jenomze to bylo velmi kratkou dobu a na budikach zdroje
nebylo nic poznat.
Stacilo sahnout sondou od osciloskopu na napajeni , jenomze me to
napadlo az po 2 dnech laboraci , kdy jsem napsal prodejci, ze to
nefunguje on prislibil poslat novy kousek.
Takze jsem mu zas napsal, ze je vse OK.
Nemel jsem po ruce nic lepsiho, tak jsem dal dve 78S24 paralelne a
normal uz jede tak jak si to predstavuju.
JaKub