OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 1 13:51:46 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 1.6.2011 od Jirka:

> Tak tak, pro tentokrát si myslím, že pošta je v tom nevinně (i když
> poplatky za projednání a další se jistě hodí, nemusí pršet, hlavně
> když kape)...

Podle mých informací se na vlastní zastupování v celním řízení pošta
připravovala minimálně rok. Evidentně špatně. Že najednou přibylo k
proclení cca 50% zásilek navíc, to je jedna věc, že pošta není
připravena, to je druhá věc.

Pošta se mohla připravit jak na vlastní zastupování, tak i na zvýšený
objem zásilek od 1.4.2011, které bude potřeba celně odbavit. Oni moc
dobře vědí, kolik jim zásilek chodí, zrovna jako včas věděli, co se
bude dít. Všichni od vedoucích pošt výš mají vysokoškolské vzdělání,
nejsou blbci. Jen na to (a na nás) serou :-)

Mimochodem, když jsme u toho. Potřebuji další smlouvu, není důležité
na co. Zavolal jsem tedy na obchodní, aby mi ji připravili. První
informace byla, že někdy od července budou všechny stávající smlouvy
předělávat kvůli novému produktovému portfoliu, takže jako: "Tak to už
necháme..." a já že tedy v žádném případě, protože to jim trvá půl
roku, to bych neměl ani do Vánoc. Tak jsem trval na této smlouvě. OK,
když se nic nedělo, tak jsem to zaurgoval a dozvěděl jsem se, že to
dali člověku, který mi má poslat nějaký formulář k vyplnění. Zavolal
jsem mu a on mi ho mailem poslal. Kdybych mu nezavolal, tak bych čekal
asi dost dlouho, než by to udělal sám ode sebe. Obratem jsem to
vyplnil a poslal poštou doporučeně podepsané. Další den jsem se
ujistil, že to došlo, OK, došlo. Ptám se, co bude dál a on: "No a jak
na to spěcháte? Já mám příští týden dovolenou..." Jenže to bylo včera,
bylo úterý. Takže ono je úterý, on má příští týden dovolenou, už se
asi vidí někde u moře nebo co, tak už asi nemaká ani týden před
dovolenou. Mimochodem, jeho práce na tom je ta, že nějaká jeho
sekretářka do toho formuláře má vyplnit mé SAP číslo zákazníka a někdo
to má podepsat a poslat kamsi do Ostravy. To zřejmě už nestíhá do
dovolené.

PS: Kdo tu v Ústí maká, tak to je postservis. To je fakt. Ti udělají,
co mi na očích vidí, a hlavně to udělají okamžitě.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601