mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 1 09:04:33 CEST 2011

A jakeho typu dokumenty mate problem dohledat? Vetsina ruznych principu
a nosnych informaci na netu jsou. Zalezitosti kratkodobeho dosahu mozna
casem mizi, ale ty zase vetsinou neni dulezite resit.

Ale je jiste, ze kazdy ma potreby jine.

Radek Vicek