Aku z Lidlu

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Neděle Červenec 31 08:12:11 CEST 2011

Ty cervene vypadaly vzhledem moc obycejne a asi se ani moc neprodavaly
protoze jich tam meli dlouho plny pult. Presto byly perfektni, udana
kapacita sedela.
Je mozne, ze z techto duvodu vymenil vyrobce obal na stribrno-cerny, ale
zvysila se i kapacita u AA na 2250mAh, coz mi prijde na AA baterky s
nizkym samovybijenim moc.
KM