Re: GSM lokátor?

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Červenec 30 10:41:16 CEST 2011

S pomoci pritele Googla:
http://lmgtfy.com/?q=gsmlocator.net
http://tech.ihned.cz/mobily/c1-52425740-gsm-lokator-e-mailem-se-siri-novy-podvod-s-koreny-v-rusku
http://kdo-volal.cz/9090179
cili klasicky podfuk!!!
Vladimir
From: Vláďa Anděl
Sent: Saturday, July 30, 2011 10:29 AM
To: konfera
Subject: GSM lokátor?

Přišel mi spam s odkazem na tuto stránku http://gsmlocator.net/ a tvrdí tam, že mohu polohu kohokoliv vysledovat podle GSM signálu tak aby on o tom nevěděl. Pokud vím, operátoři tyhle data sice mají, ale už je snad ani nechtějí dávat policii a divil bych se, že by to někdo mohl z těch sítí (ještě k tomu prý od všech operátorů) tato data nějak vytáhnout. Vím že teď existuje možnost, že se člověk dobrovolně přihlásí do systému, kde jeho kamarádi na chytrých telefonech vidí jeho polohu. Ukazoval mi to náš mladý. Ale předpokládám, že ani tato informace nebude dostupná pro každého. Nebo to je jinak a Velký bratr (a jeho menší bratříčci z různých agentur) nás všechny sleduje? Docela mám chuť napsat dotaz na svého operátora, co on na to.
Anděl