"bezkrabicove" mikropajecky

Pátek Červenec 29 13:20:15 CEST 2011

2011/7/29 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>:
> v souvislosti se sousední diskusí o klasických mikropáječnách jsem si
> vzpomněl, že jsem někdy okolo roku 1985-90 měl mikropáječku "bez bedničky",
> tedy z rukověti vedla rovou šňůra do zásuvky a teplota se regulovala malým
> trimrem.
>
> Nedávno jsem na podobnou někde narazil, mj. se mi líbilo, že byla z
> průhledného plastu :-) Ale nepamatuji si název výrobce.
>
> Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Zkušenosti nemám, ale asi bych měl obavy, že se mi podaří omylem
propálit šňůru. Výhoda těch bedničkových mikropájek je v tom, že v
kabelu ke hrotu je jenom malý napětí, takže si ji můžu propalovat do
aleluja a nepokope mě to ;) Ale chápu, že je to skladnější a do
nějakýho montážního kufru se to hodí víc.

Pavel Kadečka